söndag 11 april 2010

Vi drar till stallet istället

Igår var jag på hippa hos Tove. Det var roligt!
Jag och Sara cyklade hem vid halv sex-snåret till fågelkvitter. Hade sexiga rödvinsläppar när jag vaknade imorse (idag okej). Jag var konstigt nog piggare idag än igår trots att jag åkte hem efter ett i fredags natt och sov till typ två-tre! Jag blir så trött på jobbet. Gäspade hela fredagen och orkade typ inget.
Men idag var jag konstigt nog piggare så jag cyklade och köpte busskort och åkte till stallet.
Där kliade jag tjockan på magen (det är bara 9 dagar kvar till fölning nu!!), red Bus en liten stund och sedan promenerade vi med lillponnyn. Han är världens lermonster och har vinter-/fölpäls så han ser lite tufsig ut.
Jag fick också en tuff hjälm av E och det var välbeöhvligt för jag har haft min sedan jag var nio år gammal.

Nu ska jag laga fullkornscouscous och falafel och städa lite och duscha mig ohästig.

Bisous!

Inga kommentarer: