tisdag 8 juni 2010

Det står i stjärnerna!!

Asså killen dårå:
... en egensinnig nytänkare som eftersträvar frihet och oberoende.
... är självständig och har ett stort frihetsbehov.
... ogillar inblandning från andra.
Lyssnar gärna på råd, men gör i slutändan allting på sitt speciella sätt.
... blir lätt uttråkad av det vanliga, monotona vardagslivet.
Envis och bestämd, hopplös att påverka och styra ...

Planet: Uranus
(Vem har det? Typsikt rumpbesatta!)

Vänskap med kräfta: katastrof
Sex med kräfta: katastrof (obs att den kåta kräftan tycker det är 'sådär')
Förhållande med kräfta: katastrof

Alltså!!!!!!!

All info från Google!!! ;)

PS. Några kåta oxar, lejon eller skorpioner där ute? *flört*

3 kommentarer:

Madeleine Björs sa...

Ja, kräftor är skitsvåra människor sägs det. Inga man gifter sig med... Riktigt jobbiga egensinniga jävlar som man endast ska hålla på svatånd... Kanske stämmer alltså det som står. Jag tror på det.

Olga sa...

Ja men jag är ju kräfta!
Det är ju vattumän som är omöjliga!!

Madeleine B sa...

Haha, jag tror att du är perfekt! ;) Horoskop eller inte! Kramis!

Ps, sorry för att jag dröjde med att svara, jag är ju en oxe... tsss ;) ds.