måndag 28 juni 2010

Jaha då var klockan redan sista arbetsveckan på terminen, alltså inte söndag längre utan måndag.
Jag börjar jobba om 7 timmar och 32 minuter.
Det är ungefär lika lång tid som jag behöver sova varje natt ... hmmm.
Idag har jag i alla fall sovit länge efter en härlig Palermo-kväll.
Jag gick ner på stan och hängde med familjen och åt frukt i solen.
Sedan åt vi nyputis och auberginesill på Jorunns balle och efter det badade vi i Fjällnora!
Det var årets första bad - och det var varmt!
Fast det var en fisk som bet mig i foten så jag skrek och galopperade upp. Sedan klättrade jag i från stegen istället. Grejer i vattnet - ej okej! Sjövatten är fan äckligt, tacka vet jag Östersjön.
När vi simmade kom det ochst två New Foundlandshundar. En hette Gunvald och var liiiite bättre än Nico på simning. Eller ja, villigare i alla fall. (I Peter Pan & Wendy har de en New Foundlandshund också; Nana!)
Den andra hunden slickade mig i anletet.

Om en vecka har jag semester! Jag har tre lektioner kvar bara! Semestern ser jag innerligt fram emot. Jag ska till Arvika, Finland och kanske London och så vill jag åka på mysig badutflykt med min kille, hihi.

HEJ DÅ
/Snart_ledig_tjej_82

Inga kommentarer: