tisdag 29 juni 2010

Lärare på stan

Asså, tjej som tagit mental semester redan vid tangentbordet!
Skulle träffa syrrerna på en after work (tänkte mig 2-3 öl) men så träffade jag herr Apa mfl och det var ju match Chile-Brasilien och om det är något jag är förtjust i så är det öl och latinos!
Så vi hamnade på något vis på Baren Baren (eller 'Bora Bora' om man har en annorlunda referensram) där det bjöds på allsköns överraskningar som t.ex. Torped-Ove i en fajt med en liten tjej, två elever på kvällsrunda och sedan en f.d. elev som hängde med oss så DJÄVLA länge. Alltså gullig men pratsam. Han skjutsade hem mig, Jorunn och våra cyklar och sen rökte han och jag (bara!) pipa och pratade om livet, vilket för hans del gärna föll in på sex, kärlek, sex/kärlekstekniker m.m. Gärna med anekdoter ur livet och konkreta jämförelser med honom och mig som exempel. Alltså gulligt+kul först, sedan lite mer ogullig+obekvämt.
Plus jävligt bizarrt, hela situationen.
Aja, han ska kanske följa med till stallet imorgon - haha!

Tove, du har vunnit en öl om du gissar rätt på vilken f.d. elev det är ...

Alla - påminn mig om att hänga med elever=bad idea

Inga kommentarer: