onsdag 4 augusti 2010

Har inte dammsugit, bara sugit

JAG VILL INTE BÖRJA JOBBA PÅ MÅNDAG.  :( :( :( :( :(

Två roliga grejer händer innan dess dock.

1 Jag ska kakla köket schackrutigt!! Funderar på rosa eller mintgröna luckor - är det för sjukt??
2 Jag ska se Leonard Cohen live för första gången i mitt liv! 840 kostare men vad fan, gubben kolar kanske snart och jag älskar'n.

Nu borde jag verkligen dammsuga, torka upp kattspyer, städa toan, diska, tvätta med mera men det är så ... tråkigt. Jag vill hellre gå till syrran och kolla på Where the Wild Things Are, Sexy City 2 eller något annat fräckt!

Känner mig som en hemmafru. Bloggar bara om städning.
Innehållsrikt liv.

7 kommentarer:

Alwinder sa...

asså sexy city 2! man vill ju se, men man VET ju hur besviken man kommer bli. :(((( ps fint me roza/gröniz ju!

*SUR* sa...

asså antalet ggr jag försökt kommentera. ORKAR EJ MER. ps de va kul kommentar.

j sa...

hihi! Mintgtönt, med risk för att det blir asfult, men tror på assnyggt!

Olga sa...

Vem är *SUR*??

Är sugen på mintgrönt!!

Gunhild sa...

haha ja va sur- jättekul kommentar ellerhur??? *tror för mkt om mig*

Gunhild sa...

men den uppdaterade versionen va mer "kul". looovar.

Olga sa...

det uppdaterade versionen? kommentaren?
ja...?