lördag 14 augusti 2010

LEONARD COHEN

Konserten i Globen 2010-08-08 är nog det bästa jag har sett i cirka hela mitt liv.
älskade, Älskade, ÄLSKADE den!!
Under Chelsea Hotel no. 2 sjöng han "That's all my little darling - I don't think of you that often"  och då brast det för mig!
Tårarna flödade och sedan under andra halvan av konserten hade jag ju satt ribban så då bara grät jag. T.ex. när han under I'm your man sjöng "If you want an other kind of love - I'll wear an old man's mask for you". Då dog jag över skönheten och livets förgänglighet i mörkret och ba "skit samma!"

Men det sjukaste var ändå här om dagen (häromdagen?) när jag skulle ha lite sexy time med min killy - då ba åh Leonard Cohen! - och började gråta!! Nu tror säkert killy att jag tyckte att det var 'fint' eller nå't. Fyfan.

1 kommentar:

Rosa sa...

Åååååå nej! Han kommer aldrig förstå!