söndag 28 november 2010

1:a advent

Det var fasligt kallt i stallet och jag brände säkert mer kalorier än vanligt på rundan för jag var väldigt hungrig när jag kom hem. Jag var även väldigt sugen på potatismos, så potatismos blev det. Alltså, sjukt mycket potatismos. Men det som var mest snopet var att det inte var gott. Jag trodde inte riktigt man kunde misslyckas med potatismos men se, det gjorde jag! Det smakade grynigt och konstigt. Min kille gör asbra potatismos. Hädanefter ska jag överlåta potatismosandet till honom.

För övrigt åt jag väldigt mycket potatismos trots att det smakade umpa och vill ca sova genast. Måste dock vara vaken till 21:00, Ensam mamma ... idag ju.Jag ska tända fösta ljuset och äta kladdkaka. Ja, jag gjorde kladdkaka också. Inga konstigheter. (Det är förresten Frans som var sugen, ja ba "frukt är också godis" men h*n trodde inte på mig ens efter tre apelsiner!)

2 kommentarer:

Rosa sa...

haha dumfrans

Olga sa...

Ja, jävla fettso.