onsdag 29 december 2010

Dagen började med ett blodprov. Jag skäms inte över min barnslighet så ja ba "hej jag har Emla och vill ha en butterfly!" De ba "ok" men då gick blodprovet som en dans! Hoppas det är sista gången jag behöver ta blodprov på Ackis nu. Det är lite tråkigt. Men man känner sig modig samt tuff efteråt.
   Sedan gick jag och killy till stan och bytte mina gravidjeans stl 36-38 (HAHA!) till stl 40 vilka smet åt skönt runt rompa. Dock att det var mellandagsrea så de var 300:- billigare så jag fick härja fritt på Pop för resten av pengarna!!! Vi köpte gulliga kläder till barni. Skitsmå, man dör lite av sötma när man kollar på dem. Det var en randig body och svarta braller. Sedan gick jag till Monki och där råkade jag köpa en klänning (vägrar säga tunika fast det var det) i exakt samma färg som bodyn. Men det är vväl rart, kan man tycka. Köpte även en till klänning samt en tröja!
Hej då nu ska jag Ä T A!

Inga kommentarer: