söndag 2 januari 2011

2010 i quiz-form

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, t.ex. blev gravid! Det var överraskande.
Har du några nyårslöften?
Att inte vara så lat.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det tror jag ej.
Vilka länder besökte du?
Tyskland, Finland.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Det får väl bli 9 september när jag gjorde graviditetstestet.
Vad var din största framgång 2010?
Hm. Löneförhöjning? Kul.
Samt vågat besöka sjukvården och ta blodprov med mera.
Största misstaget?
Begår ej misstag!!
Bästa köpet?
Önskar att jag kunde skriva diskmaskin här MEN ...
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, om inte typ bostad gills.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nej men ni ser väl hur tråkig jag är. Ler aldrig. Nej då, t.ex. Arvika var roligt!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Många Leonard Cohen-sånger. Kanske En plats i solen - Kent.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Alltså, har grinat rätt mycket (vilket nog kan vara delvis hormonellt) men är nog mindre deppig så jag väljer gladare!
Vad önskar du att du gjort mer?
Inte jobbat. Umgåtts med vänner och gjort sådant som själen smörjs av (?).
Favoritprogram på TV
Ensam mamma söker.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade en rolig fest hemma i en sviiinavarm lägenhet. Rosa tårta, solfjädrar, nattlig dans till Rednex, mature cheddar with cranberrys & kex samt mkt haBiBy!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Typ normal halva, sen mer tights och "tunika" eller tröja p.g.a. groende mage. Har blivit lite förtjust i leopardmönstrat på äldre da'r.
Den bästa nya personen du träffade?
Ingen, har ca samma vänner nu som när jag var 18. KUL VA?
Kanske en gullig queer-vegan-bög från Arvika om man måste säga någon.

Inga kommentarer: