lördag 8 januari 2011

Lite bilder av mitt jullov

Nu vaktar jag Palle
 Innan vaktade jag Olga.
 Jag åt god frulla på julafton.
 Vaktade Ullis' katter, här Tsuki.
 Blev tjockare. (juldagen)
 Spelade betapet IRL. (Scrabble alltså.)
 Gick på nyårspromenad med djuren.
 Tog ett sorgligt kort på Olga som HATAR att åka bil.
 Firade nyår alkoholfritt för första gången sedan jag var barn.
 Blev ännu tjockare.
 Fick jättegullia kanintofflor (med skallra) av moster, från Toulouse.
 Samt gulliga skor av kusin, ochså från Toulouse. (Det står "petit rockeur" på sulan!)
 Jag fick även en gullig matlåda med gulliga djur.
 Och av mig själv fick jag tulpaner, igår.
Det var det, det var DVD.

2 kommentarer:

Gunhild sa...

bjuuuuuuuzziful! ps själv är bäste dräng. du hade säkert fått mixbuketten annars.

Olga sa...

Jo, och S ba "jag trodde inte du gillade tulpaner SÅ mycket, vem gör det?" när jag beskrev mi lycka över tulpanerna, hehehe.