tisdag 8 februari 2011

Bildbomb

Obs, ej så raffiga bilder p.g.a. ej så raffigt liv. *ler*
 Osis och Palle bondar lite försiktigt. (Osis är rädd för Palle tämligast.)
 Palle och en körsbärstomat.
 En jordnötssmörsmacka.
 Ett stycke hängbuk.
 En platt råtta som jag hittade i stallet.
 Här hade jag tryckt i mig blåbärspaj som blivit över.
 Väldigt blå.
 Sen åt jag pizza hos Cristian samt såg på någon film? (Pizzan var viktigast.)
 Tulpaner, samt Osis ... och kanske min killes arm!! (Spännande!)
 Efter IKEA-härjet. Alla bebigrejer och andra grejer.
 Skön massage för gravida. Längtar till att prova just den här rörelsen. "Ett fast tryck" mot svansbenet.
 Narcisser,
 Mina andra barn.
 En kage som jag bakade till min lillasyrra som fyllde 24!! Det var cheesecake med passion.
 Gngngngnggnnn världens gulligaste ponny.
Se ovan.

2 kommentarer:

Laks sa...

god kaka! :) fina djur också :P

Olga sa...

Tackar!
Den smakade bra. ;)