lördag 5 februari 2011

Vagn??

Om jag lyssnade på Husmorsskolan och bakade nyss?
Kanske det, kanske.

Igår var det disco. Jag var dock ej bjuden eftersom discot var i min mage. (Logistiken satte hinder.)
Jag fick läsa i den jättetråkiga boken istället. Den var jättetråkig fortfarande och det gick ganska dåligt.

För övrigt kollar jag på barnvagnar på blocket. Alla är fula/dyra/trehjulingar. Får lite ångest. Kommer måsta bära Bambi tills den kan gå själv.

Vill ha den. Någon som har vägarna förbi Gotland, månne?

4 kommentarer:

Maria sa...

Men fiiin! Du måste nästan åka till Gotland, känner jag.

Rosa sa...

åvafin. vad hände med den på jobbet?

Olga sa...

Maria - jag vet!! Har även ett jättefint rödmönstrat lapptäcke som skulle passa PERFEKT! Åååååh.

Jorn - Men den på jobbet var en trehjuling. Det känns ju jätteobehagligt. :/ Komemr välta barni vid första bästa trottoarkant.

Olga sa...

http://www.blocket.se/vi/31851059.htm

Finns dock ingen korg!! Var ska man lägga allt man shoppar?