tisdag 29 mars 2011

Fokus

Jag är så pass korkad nu för tiden att ...

Några exempel; Jag skulle skriva "Skolan stängd" i min almanacka. Skrev "skolängd". Ok? När vi var  på studiebesök på riksdagen glömde jag min ryggsäck där. Kom på det efter tjugo minuter, ba "ojdå!" Fick gå tillbaka med svansen mellan benen, likt en skamsen hund. Men det här tar ändå priset - en elev skulle mejla mig och säga om han kunde göra ett prov idag på förmiddagen. Han fick instruktionen att mejla mig SÅ SNART SOM MÖJLIGT. Om jag har kollat min jobbmejl idag? Nej, jag kom på det ca 19:53 på väg hem från stallbussen. Annars glömmer jag saker som mobiltelefonen hemma alt. på jobbet och sådär. Det brukar jag nästan aldrig göra annars.

Man (jag) undrar om det är några gravid-hormoner som gör en (mig) så korkad, eller trötthet. För så HÄR korkad brukar jag inte vara.

Men eh, annars går det bra att jobba.

Inga kommentarer: