fredag 27 maj 2011

Bra och inte bra

Bra
Jag tog på mig mina träningskläder (kjol, Converse, strumpbyxor) och har gått långpromenad med Corvus, säkert 50 minuter. Ankan vs fettet 1-0.

Inte bra
Ovan nämnda Corvus VÄGRAR vagnen så jag måste ha bärsjal vilket är lite som att vara gravid igen (ej önskvärd känsla) på så vis att man flåsar mer, svettas ymnigt och inte kan se sina fötter.
Jag kan inte hänga tvätten så den ligger och möglar (?) i maskinen.
Jag har inte plockat undan efter maten så den hackade spenaten torkar in och pastan blir oätlig.
Corvus' pappa jobbar så han kan inte göra det heller.

=D

3 kommentarer:

Amy sa...

Jag känner igen det där....minus det med vagnen för min Skutt älskar att sova i den. Så länge den rullar alltså..... ;-)

Leila sa...

Ska jag komma till undsättning? mamma kan hänga kläder och plocka undan bordet.

Olga sa...

Amy - lyllos dig! (inte med det andra alltså)

Leila - det är löst nu men tack för snälla erbjussandet!!