lördag 7 maj 2011

Glass vs montessoripedagogik 1-0

Jag sitter på min feta röv och försöker plugga. Det går sådär. Verkligen sådär. Vill inte skriva dåligt, eftersom det kanske blir en självuppfyllande profetia men det är väl vad det egentligen borde stå. Jag ska skriva om "Boken om pedagogerna" och har skrivit ca 0.75 A4-sidor av 2 möjliga. Ska skriva 4 totalt. En "sammanfattning" också. ZnArK!

Jag har dock hunnit med att äta en hel del! Vad sägs om frukost, vindruvor, chips och glasstrut? Samt att vi ska grilla i solen snart. Älskar ändå att det är sommarvarmt igen trots svettighet.

En till bra sak; imorgon, en dag före BF, flyttar min kille in, eftersom hans katt har flyttat ut på landet. Framförhållning är väl inte hans starka sida, men han har andra fina kvaliteter. Katten verkar anpassa sig till sin nya miljö vilket är en fantastisk lättnad. Mamma har rapporterat. Go Kerstin!

1 kommentar:

Sofia sa...

Okaj, men tack ändå! Tror inte det finns något sådant. Pratade med en kompis igår och hon sa att jag fick köra med något resårband eller nåt. Konstigt att det inte finns tycker jag!
Vi får väl se hur jag löser det hela =)..