tisdag 2 augusti 2011

Finland 2011 del I

 Till Finland den 8 juli medelst Viking Line, m/s Salmonella eller liknande. Medresenärer var syster/moster Jorunn med kille och syster/moster Alva och så jag och Kaja såklart.
Hej då papi, vi ses om tio dagar.

Åka bil till båt'n.

Dricka öl på båt'n och se på fina utsikten (Kaja i sjalen).

Kaja efter att hon spytt ca 1 liter så att jag blev så orolig att jag började gråta. Sjösjuk kanske?

Nico sover.
Fina utsikt'n.
Ett snabbt hopp till den 10 juli och min lyxiga födelsedagsfrukost! Någon exotisk fruktyoghurt, salami och vitlökskorv (från Wheaty tror jag) samt Cheezlyost! Anom!

Mina kapet!! 
Jag fick massa fina kläder som man kan amma i och massa muminmuggar!

Min bebi som ser ut som en gubbe.
Viken i skymning.

Spännande fortsättning följer!

Inga kommentarer: