lördag 27 augusti 2011

Så liten?

Alltså, jag såg en så jäääävla liten bäbyy igår när jag var och shoppade födelsedagspresent till von Apa. Då vände sig morsan om och så var det min f.d. kollega från Ica. Jag hälsade inte för jag var stressad och var typ oförberedd på att det skulle vara någon jag kände igen. Nåja, till saken: bebisen var minimal. Jag tänkte att den måste vara minst en månad för tidig. Så spionerade jag lite på the www och ba hittade ungen som var född 8 augusti och som både var längre och vägde mer än Kaja nyfödd.

Alltså har Kaja varit så liten? Det kan inte vara möjligt. Hur kan man glömma det så snabbt? Är Kaja så groteskt stor som jag tyckte alla andra bebisar var i början?

Vi får se sedan när Kajas lillkusin kommer. Nu ligger hon mest och gosar i magen på mor sin.

Inga kommentarer: