onsdag 28 december 2011

Kukdag

Kaja har skrikit halva dagen, katterna bråkar och har pissat ned soffan, jag har mensvärk, det ser ut som att någon har släppt en atombomb med damm och skit i lägenheten, granen är sned, det står ett datorbord mitt i matrummet, fittan, kuken, röven osv. Någon som vill byta en katt mot städning? (Jag borde ha gett bort katterna i somras när jag hade chansen.) Nu har de liksom bråkat och pissat i 7,5 månader. Det börjar tära, och det känns som att de skänker mig mer sorg än glädje nu för tiden. Dessutom blir Kaja rädd och gråter när jag avbryter deras jävla slagsmål. Det var allt det.

3 kommentarer:

Ewonne sa...

känner samma sak med vår hund!!!!!!! skrev precis ett inlägg om det. han kissar i soffan och på mattan i vardagsrummet, tar eilas saker och hånglar upp de i brygga. känns som att ag går runt och säger "nej!" "neeeej" "fy dig!" hela dagarna. eila kommer tro att hunden heter Nej snart.

Olga sa...

Vi kan byta djur med varandra?????

Ewonne sa...

Hehehe, min kille hatar katter så det hade nog inte blivit bra..