lördag 31 december 2011

Male to female

Jag försöker göra mig nyårsfestlig men pga extrem fetma går det inte. Ser ut som en MTF-transa; grov kroppsbyggnad och för mycket smink. Vi snackar inte Rickard Engfors utan snarare Divine. Tror baske mig att jag var snyggare/smalare förra nyår i vecka 20. Idag sade min kille "Vad söt du är" när jag satt i underkläder efter duschen. Min rödrandiga mage vällde över troskanten som en jäsande pizzadeg väller över bunkens kant ungefär. Min reaktion var att
1 tro att något fastnat någonstans eller dylikt och att han var ironisk
2 tycka att han var "knäpp" pga är mycket ful
Är mycket oförstående mot någon som tycker att jag är "söt". Det var dagens självhat det!

Vad ska ni göra ikväll då? Vi ska ha knytkalas hos min syrra och 15 har attendat. Det blir nog trevligt!

Puss,
Fläskberget
Är fiffig och lägger ej upp bild på fläsket!!!!

Inga kommentarer: