tisdag 24 januari 2012

Festa mysa lista

Namn: DU ÄR EN TJEJ
Vad drack du senast? Vatten
Vad gjorde du igår kväll? Åt godis med min kille.
Hur många hamstrar har du haft? En bara, Matilda! Sinnessjukt gullig.
Kan du gå ner i spagat? Knappast.
Vad ska du göra i kväll? Kolla på tjejer som slåss.
Vad ska du göra i morgon? Kanske shoppa, definitivt jobba.
Senaste inköp: Glass och äpplen.
Senaste film: Prescious
Vad har du i ditt fönster? Gardiner och växter.
Tycker du om att cykla? Jag ÄLSKAR att cykla. Skrek det en gång till och med. Skämdes sedan!
Vem sov du över hos senast? Oj. Mammas kille, i maj? Hehe.
Vem sov över hos dig senast? Minns inte. Leila på baby showern kanske.
Vem pussade du på senast? Kaja.
Vad ska du göra nu? Fortsätta kolla på tjejer.
Vad ska du göra sen? Borsta tänder och sova.
Vem träffade du sist? Leila.
Vem skulle du vilja träffa nu? Jocke Berg, naken.
Sjunger du i duschen? När andan faller på.
Vem ringde dig senast? Leila (kul att jag känner en person???)
Vem ringde du senast? Min kille.
Hur länge sov du inatt? 6 timmar.
Vad gjorde du för tre timmar sen? Hick hem från ett köpcentrum med *trumvirvel* Leila!!!
Vad skulle du vilja göra nu? Borsta tänderna.
Vän du kan prata om allt med: Jag tror de flesta av mina vänner.
Person du kan lita på till 100%: Min syrra, Leila, orka namnge fler
Har du badat i år? Babysimmat. I varm pool.
Tidsfördriv? Internet.
Vad heter du just nu på msn? Minns inte.
Hur många syskon? 4!
Kär i någon just nu? Ja när han är gullig. :)
Känner du någon som heter likadant som dig? Zahras dotter, nästan.
Morgontrött? Jo tack.
När är du född? 82
Var bor du? Uppsala
Nuvarande hårfärg? Råttblond/brun
Riktiga hårfärg? Typ det
Ögonfärg? Blå.
Vad läser du för bok nu? Piaf och Låt de gamla drömmarna dö.
Humör just nu? Slö.
Vad har du för parfym idag? Ingen.
Vill du ha barn? Men åh.
Hur stort är ditt rum? Min LÄGENHET är på 90 kvm. Alla rum är mina.
Har du tv/dator i ditt rum? Asså. Ja?
Piercingar? Ja, en. Ej i öronen. Gör det ont??
Tatuering? Nej.
Hur många Converse Allstar-skor äger du? 1 par.
Brukar du vara osminkad i skolan? Nej!!!! Det skulle vara skönt men jag har begåvats med rödflammig hy och transparenta ögonbryn.
Skostorlek: 38.

1 kommentar:

L sa...

Ja, vi ses ju ibland!