söndag 8 januari 2012

Fulheten

Oj, vad dåligt humör jag är på! Jag har ätit, sovit med mera så det är inte det, för en gångs skull. Går bara omkring och irriterar mig på hur fult/äckligt allting är.
Sovrummet: typ en möbel är fin, sängen. Sen ba står det en ful furustol med skit/kläder, en spjälsäng, fönsterplast med luftbubblor under, en rullgardin men inga fingardiner, lite fula strumpor, trasigt golv, en mismatched byrå med en ful kattfilt och två prisrosetter på. I ett hörn bor sladdar, en ikea-kasse och en router. Ingenting på väggarna. En trasig tvättkorg i plast från Ikea. Vill ha en miljon kronor/vara med i inredningsprogram som gör om hela läggan. Det finns på sin höjd tio saker som jag tycker är fina i den här lägenheten. Kanske borde skriva om dem istället men det är inte så jag rullar. Äh, kanske en annan gång.

Det var allt från häxan surtant!

Inga kommentarer: