torsdag 12 januari 2012

Vatten

Imorse (strax efter 6) väcktes jag av avgrundsvrål. Det var mina små husdjur som hade rykt ihop, igen. Den här gången var det köket som såg ut som hej kom och hjälp mig. Det var kiss men de hade även vält ut varmvattenkokaren så det låg vatten på hela köksgolvet. Jag var tvungen att duscha katten och sedan skura och sanera. Jag kom i säng igen runt sju och kunde inte somna om! :D God morgon, inte särskilt.

Annars var det årspremiär på babysimmet idag och jag och Kaja gick själva för första gången. Pappan är syk. Jag var lite orolig att det skulle bli svårt att klä på/av oss och duscha samt rodda hela simmet men det gick bra och Kaja blev inte ens sur efter när hon är trött som en gris. Dock var hon lite skeptisk till att få vatten över huvudet. När de skulle hoppa från mattan satt Kaja kvar ensam och ville INTE hoppa i. För några dagar sedan råkade hon halka under vattnet i badbaljan med ryggen först och det tyckte hon inte var roligt. Jag hoppas att det inte har skrämt henne, utan att det bara var lite ringrostighet.

Inga kommentarer: