måndag 27 februari 2012

Är konstigt samt lite onödigt

Har precis haft ett uppfriskande "bråk" om sömn med min kille så nu går han omkring därute och kastar saker omkring sig och verkar väldigt k r ä n k t. Jag ska väl inte utgjuta mig för mycket om det för då måste jag göra en Maria/Ewonne men jag kan inte minnas när han sist gick upp med Kaja och lät mig sova vidare. Jag uttryckte mig dessutom i ackumulerad affekt vilket jag brukar försöka undvika men, eh. Ja. Okej. Det verkar som att vi inte pratar med varandra i alla fall. Ett fantastiskt sätt att reda ut problem på!

2 kommentarer:

Ewonne sa...

Visst är det?! Helt "underbart" att inte prata om saker. Så förlösande på något sätt. NOT.

Olga sa...

Ja man sparar saken i sin mage där den blir en sur klump istället så mår man som en prinsessa sedan.