onsdag 15 februari 2012

Det var en jävla snöstorm idag. Det var inte så lätt att ploga sig fram med vagnen. Undrar vad de som har sådana små kundvagnshjul på vagnen gör när det är snöstorm. Drar till Rivieran kanske.

Aja on a different matter; Kaja sov 30 min och en timme till lunch med en paus däremellan. Rätt jävla länge. Sedan sov hon middag i 25 minuter och somnade typ en timme tidigare än vanligt.

Kanske för att hon hade 38,9 grader. Vi lär ju inte gå på babysim imorgon. Men det är kul att vara hemma och sura också.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Jag minns när jag fick såna extra sovstunder serverade. Och fick fnatt och skulle hålla på och städa och greja. Sen fattade jag att eh nu kan jag ligga ner och kolla tv-serier.

Olga sa...

Haha ja men om hon är glad kan jag städa mm när hon är vaken. Nu var jag ju ute och gick så då kunde jag inte göra så mycket. Brukar nog oftast kolla på teve eller så när hon sover om vi inte är ute. Hon vaknar så lätt så jag kan inte städa längre. :P