söndag 12 februari 2012

Överraskningsfest

I fredags fyllde min kille år och jag hade en överraskningsfest för honom! Jag började nästan en månad innan med att bjuda in folk via Facebook och några via sms (var tvungen att kolla på hans telefon!) När han kom hem från jobbet vid tiotiden på kvällen så stämde vi upp i "Ja må han leva" kompade på gitarr. Kaja vaknade av skönsången men det gjorde inte så mycket. Vi åt varm korv med bröd och istället för tårta blev det två jättesemlor! Han fick en fin gitarr som vi alla skramlat ihop till och jag gav dessutom en skjorta på morgonen så han kunde vara fin på festen. Det var skoj att överraska'n. Jag drack ca 1,5 tvååtta men var så trött att det kändes som att jag druckit en bib själv allraminst. Jag smet och lade mig när det var gäster kvar och somnade som en stock! Jag älskar att somna när folk pratar i rummet utanför. Finns inget mysigare.

Inga kommentarer: