torsdag 5 april 2012

Gla' påsk!

Jag köpte godis idag om det skulle komma några påskhäxor och plinga på. Mkt snällt samt vuxet av mig men jag är ju förälder nu! Det kom i alla fall tre små häxor och de tog en karamell var, men eh, det finns lite kvar.

Jag blir väl så illa tvungen att trycka i mig det.

Jag tänkte träna idag 20:30 och hade frågat min kille två ggr om det var okej. Så ba, var det påskschema och inget pass. :/

Så tänkte jag träna imorgon men så kom jag på att jag ska träffa min kollega och hennes ungar så då lär det ju bli en hel del fikande samt på rövensittande igen.

Sen är det påskafton och då lär jag väl smälla i mig så jag rullar hem. Aja.

Bitch 2012 får vänta! Har en randig hängbuk så bikini är ändå inte "aktuellt".

1 kommentar:

Ewonne sa...

hihi, köpte också godis till påskahäxorna, men det kom ingen alls. "synd".