lördag 30 juni 2012

Sommarförberedelser

Nu är sommarplanerna klara. Vi åker båt till vår stuga i Finland 9/7 och kommer fram 10/7 (på undertecknads födelsedag). Vi åker hem 25/7 och är i Sverige torsdagen 26/7. Den 28/7 är det Kent och sedan börjar jag jobba igen den 30/7. Lite deppigt med fyra veckors semester bara men anledningen är att vi ska åka till Toulouse i september och då behöver jag ta en veckas semester då.

 Eftersom vi ska åka massor av båt/bil/flyg o.s.v. och Kajas vagn inte riktigt går in i en fullproppad Toyota Yaris/fransk tunnelbana har vi fyndat en liten paraplyvagn.

Fiddler Acapella heter den och den var på rea på barnbutiken. *tips* 499:- kan det vara värt att kunna förflytta trött utter även på semestern. Den är framåtvänd vilket inte är så himla härligt egentligen men jag tror inte att det finns bakåtvända sulkys, eller?

Bjuder även på en stämningsbild från förra sommaren i Finland.
Jag älskar den här utsikten. 

1 kommentar:

Ja, jag då sa...

Åh myhs!
Vi har också en yaris. Svär varje gån jag ska in med fanskapet till barnvagn. Alltid fastnar den nånstans!