måndag 11 juni 2012

Tetris är gullig i alla fall

Katterna bråkade igen imorse och Aria pissade ned hela matrummet ungefär. Blir psykiskt matt av de där. Borde åka och avliva en så slipper jag tänka på det. Kan kasta mynt om vilken det blir. Det är nämligen omöjligt att omplacera en verkar det som. Jag vill inte ge bort den till någon jag inte känner så jag aldrig får se den igen. Känns dock som att jag själv skulle kunna tänka mig att avliva valfri med mina egna händer när de är så jävla dryga. Lite konstigt att hellre döda en än att ge bort. Som en svartsjuk man ungefär. *nyvunnen sympati*. Inte.

Som grädde på moset ska jag jobba om 25 minuter och har inte hunnit äta lunch. Måste klä på mig och sån't tjafs. Drack ett glas läsk till lunch istället, och en näve chips. Det står jag mig nog på i sex timmar. Kommer vara glad och produktiv. Fml.

Inga kommentarer: