torsdag 9 augusti 2012

Beeeebi

Idag fick vi gå och se på vår bebis på teve. Det var tyvärr svartvitt och rätt oskarpt men ändå, festligt.

BM sade vid ett tillfälle att om vi inte ville veta vad det var för kön skulle vi titta bort för den låg och "visade upp sig". Jag kollade såklart, nyfiken som jag är men inte fan såg jag något? Då frågade jag henne men hon sade att hon inte hade sett. Hon kan ha ljugit om detta pga såg lurig ut. Min kille tyckte sig ha sett en snopp men kom sedan på att det kan ha varit navelsträngen. Runt den 10/1 får vi veta!

7 kommentarer:

Ulrika sa...

Nämen liten!! :) Och vilken söt liten näsa :)

Olga sa...

Ja hen har ärvt mors stolt uppåtsträvande kran. :)

Ewonne sa...

ÅH VA SPÄNNANDE!!!!!!! Tiden går så sjukt fort, om cirka 1 månad kommer våran. Känns lite biarrt att man kommer genomgå ytterligare en förlossning så snart. Fast jag oroar mig faktist lite mer för tiden precis efteråt än för själva förlossingen. Minns att jag tyckte så förbannat synd om mig själv pga sydd och öm.

Olga sa...

Gud vad snart och spännande och läskigt! Hoppas pappan kan vara hemma mycket och kanske ta några dubbeldagar tills du har läkt ihop hjälpligt!

Ska bli 'spännande' att vara hemma med två sen, för båda oss. :|

Eller nåt sånt sa...

Åh vad spännande! Tänk att det ligger en liten person där. Lika svårt att fatta varje gång :)

Olga sa...

Ja ännu mer spännande att jag ska föda barn igen. Längtar ... Inte.

Eller nåt sånt sa...

Ha ha, jag är sjukt mycket på samma linje som dig. Men det kommer gå bra, skitbra till och med!