söndag 19 augusti 2012

Vi har varit lite småsjuka här hemma. Jag fick ont i halsen i torsdags och nu har S det också, och Kaja har också blivit lite snorig och hängig. Jag har mindre ont i halsen idag men är lite snorig istället.

Igår var vi i stallet trots krämpor och Kaja fick såklart rida med mig. Vi travade till och med, eftersom Wickie är världens snällaste häst. Det gick jättebra! Kaja märkte nog inte ens att vi bytte gångart. Pappan fick rida lite också, och då fick Kaja ett sammanbrott så jag fick hålla koll på skrikande barn som försökte åla sig ur vagnen, häst och trafiken. Haha, det gick bra men Kaja skrek i typ en halv kilometer och låg som en makaron i vagnen.

Idag skulle vi simma igen eftersom Kaja var sjuk från babysimmet några gånger förra terminen men eftersom vi alla var lite krassliga så avbokade vi. Det är inte kul om hon bara skriker och tycker att det är jobbigt. Det tar ganska mycket på krafterna att simma runt för en liten.

Fast nu springer Kaja omkring med tvätt och är hur pigg som helst, såklart. Jag känner mig dock helt tjock i hela huvudet. Vi kanske går ut och gungar lite så hon har gjort något roligt idag i alla fall!

Inga kommentarer: