lördag 1 september 2012

Glöm inte att ta det goda med det onda, som von Trier sa

Bloggdejt med Maria och Fifi var inget att vara nervös för visade det sig eftersom de var precis så softa som de verkar bloggarna. Det var också roligt att se deras barn såklart! Man har ju "varit med" sedan de föddes så det känns som att man känner dem, medan de ba "Vem är du?" (Barnen alltså.)

(Kass bloggtjej tog 0 kort?! Tog ni andra?)

Sedan åt vi asvärd pizza på Kelly's. (Det förevigade jag dock. Oklara prioriteringar här.) Då ringde jag även SJ och frågade varför jag inte fått min sms-biljett. Då hade jag alltså köpt hembiljett 30 september ... Hur kan man vara så jävla smart som jag? Vet ej men om jag kommer på ska jag såklart blogga om det.

Nä men jag hade klickat i kalendern när jag bokade och trott att det var samma månad. Fick betala 884:- för en ny biljett. "Kul" utgift. Kul att jag ska på semester igen för denna kassa. JAJA! Jag har haft en jätteroligt weekend i Gôtet så man ska inte klaga. Så mycket.

6 kommentarer:

Fifi sa...

Jag tror inte det togs ett enda kort - på en dejt som bestämdes på Instagram, kasst!

Olga sa...

Fifi – haha ja vi sög lite på det. Får skylla på att vi var så upptagna med att ha roligt!

Maria sa...

Jag glömde helt av att ta bilder, vilket annars händer så här ofta: aldrig. Tror också att det var för att det var så myzigt och bra.

Maria sa...

Jag glömde helt av att ta bilder, vilket annars händer så här ofta: aldrig. Tror också att det var för att det var så myzigt och bra.

Ewonne sa...

ÅH, nu blir jag avundsjuk! Jag vill också träffa er!!!!!!!!!! Alla tre alltså.

Olga sa...

Bra Maria! Då är vi på samma spår här. :)

Ja Ewonne, vi får försöka tvinga upp dem till Norrland (Mälardalen) snart!!