onsdag 12 september 2012

Intalar mig att det är farligare att åka bil

Mängden mutor Kaja har till resan imorgon?
7 böcker hon aldrig läst förut
1 block
12 tuschpennor i fårformat pennfodral
2 nappar
kex
russin
6 små "farm animals" i plast
smoothie
gosedjur
bokmärkespärm med bokmärken föreställande gulliga djur/hästar
rolig app+hörlurar
(Någon som har tips på en rolig app passande ettåring med fäbless för djur och deras läten btw?)

Jag hoppas att hon håller sig lugn i de 2+1,5 h flyget tar. Hon är inte jättebra på att "sitta stilla".

En positiv grej med min oro inför Kajas eventuella surhet på planet är att jag inte har haft så värst mycket dödsångest. Inte lika mycket som jag brukar ha i alla fall. Vi har nästan packat klart också, och imorgon ska vi "bara" tvätta en liten maskin, dammsuga, laga och äta brunch, fixa mackor till matsäck,duscha och kanske föra över iPhonebilder till dattan. Men nu ska jag fanimej sova!

Bonne nuit!

3 kommentarer:

Zahra sa...

Pooki-Booki! Jättegullig app, lätt värt sju kr!
Hoppas det går bra att flyga & att resan blir rolig :))))

Fifi sa...

Ok, lite sent nu, men till hemresan kan jag rekommendera Djurparken och Pooki-booki!

Olga sa...

Tack! Ska kolla!!:*