fredag 30 november 2012

Hej =D

Idag var våra kompisar här med sin femmånadersbebis (som är nästan lika stor som Kaja, hehe) och vi köpte sushi på mitt initiativ, eftersom jag inte orkade laga någon mat. Vi hade möte till friggin' 16:30 på jobbet så jag var "lite stressad" när de skulle komma vid 17:00. Fast sedan kom de vid 18:00 så det var lugnt och skönt i alla fall. 

Men det var ju inte DEEEEEET jag skulle prata om utan att berätta först att Kaja som är lite rädd för sin lilla kusin Rut (vågar t.ex. inte klappa på huvudet/pussa) är helt besatt av Myles (ja, bebisen alltså) och ba gick spontant fram och klappade honom på huvudet flera gånger, gav honom olika leksaker och pussade hej då! Hur gulligt? Ca jätte. 

Viktig information två: vi ska beställa vagn från Nederländerna så innan babylon kommer (10 januari, reds. anm.) kommer jag att ha min Bugaboo Donkey v1.1 till ett lägre pris än innan och i färgen blå och svart!!! Livet va? Ibland ger det en karameller. Ibland även magsår, men det är ett annat blogginlägg. Ytterligare något annat är heminredningsbloggning som jag kanske kommer syssla med ikväll, eller i helgen. Se opp! 

Inga kommentarer: