måndag 12 november 2012

>:(

Jag beställde en ny vinterjacka från mamalicious eftersom jag kommer att vara som fetast i midvintern och min nuvarande vinterjacka inte är en gravidjacka.

Så kommer jackan på posten och den är lika liten om magen som min "vanliga" från HM. Kanske till och med mindre? Stl L ändå. Är sååååå irriterad. Hatar att skicka tillbaka ...

Uppdatering: Internet är en jävla svikare. Det finns typ inte en enda fin jacka till ett rimligt pris på hela www. Kommer få gå naken i vinter. Är jättetrött och arg också. Hej. 

7 kommentarer:

L sa...

Jag vet, inte lätt att vara gravid under vintern. Jag såg själv ut som en vandrande stubbe när jag vankade fram i mors duffel, vilket var det enda som gick runt hela magen. Som tur var så var det ganska varmt fram till december så jag kunde ha varma tröjor och en halvknäppt jacka.

Maria sa...

Men fy vad rövigt.

Olga sa...

Typ. Får väl ha någon ful poncho. Kanske panflöjt och flätor också ...

Ja, jag då sa...

Jag gick i min übertunna vårjacka hela förra vintern. Var så varm av den där extrakaminen som bosatt sig i magen på mig.

Olga sa...

Haha ja iofs. Får se hur kallt det blir/hur varm jag blir.

Anonym sa...

http://www.blocket.se/stockholm/Ny_vinterjacka_till_gravid___Mammaklader_44300102.htm?ca=11&w=1

Olga sa...

Tack anonym men jag tycker 1000:- är lite mycket pengar för ett plagg som jag ska ha i 26 dagar till, Fortsätter i min gamla vinterjacka tills vidare!