söndag 2 december 2012

Nu är helgen slut

Hej bloggie!

Idag har Kaja varit en liten sur, elak jävel. Antagligen av sömnbrist, för att hon somnade 23:00 igår för vi var på fest. Hon vaknade dock i vanlig tid mellan sju och åtta så man fattar ju att hon var trött. Men ändå. Att kasta sig på golvet och skrika samt bitas och klösas; not so nice. Hon blev lite bättre efter lunchsovet dock.

Annars blev det lite juligt hemma till sist. (Varje år glömmer jag hur drygt det är att hänga upp adventsstjärnor dock.) Och mat finns det i kylskåpet och det är dammsuget och sporadiskt dammtorkat. Dessutom fick man köpebulle och julmust till Beck så man ska inte klaga.

4 kommentarer:

L sa...

Har inte lilla Kaja fått en julkalender med choklad? jag skulle också vara sur om jag inte fick någon!

Olga sa...

Verkligen inte!

L sa...

Taskig morsa. Apropå taskig morsa så hittade Ines en bit chokladkaka på golvet (brukar inte ligga kakbitar på golvet) som hon snabbt tryckte i käften och jag efter för att pilla ut den. Hon blev så jävla förbannad att hon högg sin goda mor i fingret! Så har min väluppfostrade lilla flicka aldrig gjort tidigare!

Olga sa...

Låter som Olga ungefär!
Varför fick hon inte äta upp det göttiga?