lördag 8 juni 2013

Bajs

Jag tycker att bajs är det äckligaste som finns på hela jorden. Spya och blod tycker jag är hanterbart, men bajs är nog det värsta jag vet. Och döden, såklart, men om man pratar om kroppsvätskor. Jag tycker inte bebisbajs är så äckligt, eller överhuvudtaget mina barns bajs (kanske av ren och skär självbevarelsedrift) men vuxenbajs ... Oh lord. 

Ja, men min pappa tyckte mycket om att prata om sitt bajs. Tänk er Ernst-Hugo Järegård i Riget typ.

–Mitt bajs idag var ju ... Ja du kanske inte vill höra! 
– NEJ! Nej jag vill inte höra! Prata INTE mer om bajs!!!
–Jo det var ju som att någon tagit en skomakarnål och sytt igenom korvarna och ...

Ja och så fick jag en lång utläggning om bajsets utseende vid laktosintolerans. 

Och så sägs det ju att folk blir ihop med någon som liknar ens pappa. Ja, och när det kommer till det här med tarmtömning finns det väl vissa likheter ... 

2 kommentarer:

Ewonne sa...

Jag sitter på jobbet och äter lunch när jag läser det här. Känner att det inte var så smart. Borde dock ha scrollat ner redan vid rubriken som ju sa sitt så att säga.

Ps. F är lik min pappa (obs! ej utseendemässigt) på ett nästan obehagligt vis.

Olga sa...

Haha vad lustigt!