tisdag 11 juni 2013

Död och bröd

Det tråkigaste som hänt dig i år
Att Wickie slaktades. Nog med död 

Det bästa som hänt i år
24/1 – Ilon födelsedag! "Nytt" jobb. 

Tre senaste sms
"D verkar inte bli nån ridnimg. Så vi åker hem"
"Åker nu, ska lämna Gustav på stan!"
"Spelar ingen roll. Jag har sommarlov då. Mitt kanske sista."

Nuvarande beroende:  
musik: Jag lyssnar typ inte på musik? Le Nougat med Brigitte Bardot kanske. 
tv-serie: Sons of Anarchy. Och True Blood snart va?
kläder: Trikåklänning, strumpbyxor. 
mat: avokado, melon, svamp. 


Ett jobb du aldrig kan ha
Jag skulle inte vilja slakta eller stycka djur. Eller överhuvudtaget arbeta i djurindustrin pga förkastlig och vidrig. 

Något du inte gillar hos andra
Brist på empati. 

En dålig sida med dig själv
Jag har väldigt dåligt tålamod och är extremt nyfiken. 

En maträtt du är sugen på just nu 
Jag åt precis och har halsbränna. Skulle kunna tänka mig en macka om jag fick samarin först. 

Helgplaner?
Babyshower på lördagen och åka till stallet med Kaja och ev. fler familjemedlemmar. Och så ska jag försöka flörta med syrran så hon vill övningsköra lite med mig. *flörtar*

Inga kommentarer: