onsdag 24 juli 2013

And you're always busy, busy missy

Idag tror jag alla tänkte på mig. Nej, kanske inte alla men i alla fall några kompisar för jag som brukar genomlida mina bistra dagar i svidande ensamhet (det är inte sant, jag ville bara verka sorglig (dessutom har jag två barn)) fick denna torra och varma julitisdag inte mindre än fyra erbjudanden om umgänge, från olika personer märk väl. Jag hann umgås med två av dem och det var roligt.

Annars blir det lätt jobba, körlektion, chips och data, jobba, körlektion, chips och data, loopa. Minus chips. Har inte ätit chips på jättelänge. Det är hemskt när jag tänker på det!

Dessutom har jag inte mindre än två grejer inbokade i helgen. På fredag kommer en kompis som vanligtvis bor i Barcelona och äter middag och i helgen ska vi nog åka ut på landsbygden och hälsa på kusin och lillkusInès. Det tar över två timmar att åka dit med kollektivtrafik, tyvärr. *ler sammanbitet* *packar mycket kex* Längtar efter körkortet nu!

Inga kommentarer: