lördag 20 juli 2013

Humör: sur

Det känns som mitt permanenta tillstånd är sur. Och som att jag inte kommer att bli o-sur förrän mitt jobb är (ska vara) klart sista juli. Jag vet dock inte hur det ska gå till eftersom min killes hand "gick sönder" i Finland så han kan inte vara själv med barnen. Det ska bli kul att jobba hemifrån med en närhetstörstande sexmånadersbebis och en trotsig våldsam tvååring. Jättekul. Längtar så. 

Andra saker som jag är sur över just nu:
•Att Ilon är sur och klängig så jag inte får göra saker ifred
•Att mina katter är utvecklingsstörda och bråkar/pissar
•Att det är kladdvarmt
•Att det är så jävla smutsigt
•Att all packning är ouppackad
•Att vi kanske fått pälsängrar (mitt hatdjur)
•Att jag inte borstat tänderna
•Att jag är fet och slapp
•Att allt går så otroligt jävla ultralångsamt
•Att jag köpte tre namnnappar (Kaja) som hon vägrar suga på eftersom de är bruna i gummit

 
Ful bild


2 kommentarer:

Maria sa...

Haha, Bo vägrade också nappar med brunt gummi ett tag. Sedan gick det över. Knäppt.

Olga sa...

Det värsta är att jag beställt tre nya i transparent gummi nu! :O