onsdag 24 juli 2013

Profilbild

Jag skaffade Linkedin (ni vet, som facebook fast med jobb) här om dagen och så skulle jag lägga in en profilbild. "Det finns säkert någon på datorn, jag sitter ju jämt och fotar mig själv när jag ammar och är uttråkad" tänkte jag. Låt mig presentera ett urval:
1 Söt med mjölkstockning

2 Somnat med smink

3 Blomsterflicka

4 Sned

5 Svettig allvarlig min

6 Svettig trött min

7 Cool punkrebell
8 Svettig tom min

9 "Kossan"

10 Hjälm är coolt

11 Utan titel

12 Till Christin

13 Bajsnödig?

14 Nöff/neuf

Det är bara att välja och vraka? Vilken säger mest seriös proffsig yrkeskvinna tycker ni? Eller, finns det någon diagnos för att inte kunna se normal ut på kort?

6 kommentarer:

Maria sa...

Åh vad svårt. Alla signalerar ju positiva saker: förståndig, "tar ingen skit", god munhygien, aktiv livsstil etc. Jag kan inte välja!

Olga sa...

Ja nej du har förstås rätt! Skulle ett collage av samtliga kunna passa?

Maria sa...

Nu är du något på spåren!

Ewonne sa...

Hihihi

Rosa sa...

Hahaha!

Olga sa...

Fortfarande ingen profilbild till Linkedin.