lördag 11 januari 2014

Håhåjaja

Jag har så ont i axeln/nacken idag. Eftersom jag är korkad har jag skitit i det och kört på som vanligt med att mocka, bära halmbalar, lyfta ungar med mera. Idag var jag ute och drog Kaja i pulkan också. På eftermiddagen blev jag riktigt stel och det började mer ila är vara ömt. Jag tog till sist en pamol och höll en varm vetekudde mot. Hoppas det hjälper för jag ska på fest ikväll. Dessutom har jag sovmorgon imorgon = som upplagt för härj. Just nu sitter jag i termotajts och raggsockor i soffan och ammar Ilon, och känner mig mer sugen på att stanna hemma och äta snax och kolla på Harry Potter och dödsrelikerna I än ge mig ut i den nyfallna snön, men kanske blir jag piggare snart. 

Annars har Kaja fått vattkoppor. Hon verkar inte alls besvärad men de har heller inte börjat spricka ännu. De flesta är koncentrerade till området under blöjan, så vi får se hur de läker sen. Hon vägrar ju vara utan blöja utom i duschen. 

Inga kommentarer: