torsdag 6 februari 2014

Gör det också, annars skäms jag kanske ihjäl

Jag fick en kommentar som antydde att jag är/varit improduktiv på bloggfronten, vilket kan innehålla något korn av sanning. Jag jobbar rätt mycket (70 %), barnen är som de är med sjukdomar, tandsprickning och ett sjujävla humör. Dessutom brukar jag somna i soffan med Ilon vid min barm vid 21-snåret. Inte så mycket bloggmaterial alltså. 
   Jag trodde inte att någon läste min blogg längre heller på grund av kommentarstorka, men det är möjligt att det hänger ihop med det inte så frekventa bloggandet. 
   I alla fall, tänkte jag, att ni ska få bestämma vad jag ska skriva om! (Det här är antagligen sociala medier-självmord eftersom kanske ingen läser längre, haha.) Men skriv en rubrik i kommentarsfältet så gör jag ett inlägg om'et! Alla delar i mitt spännande liv kan inte vara omskrivna ännu! Så kom igen, skriv en rubrik, så bloggar jag. Puss 

9 kommentarer:

helena sa...

Jag önskar allt om att vara vegan och förälder, så jäkla gött för mig att få ha en blogg i min feeder där det är helt normalt! Och eftersom du verkar stencool vill jag veta allt om hur ni gör med rättvisa hemma i er flock? Och ja, blogga mera!

Maria sa...

Här är mina runriker:

- Allt om min sommarstuga
- Varför jag och min kille är ihop
- Då skrattade jag högt åt Ilon

Maria sa...

Ameh, ruBriker menade jag så klart

Sara sa...

Rubriker:
- Tvångstankar jag har (om du har några vill säga)
- Så trodde jag det var att ha barn innan jag blev gravid.
- Så här såg mitt liv ut när jag var 11 år.
:-)

Gunhild sa...

Hehe var kanske lite barsk! Men en vill ju läsa!
jag vill ha inlägget "mina bästa djurbilder"! :D:D:D

Daniela sa...

Rubriker:
1. Att vara feminist i en kärnfamilj
2. Mitt liv idag om jag och X aldrig gjort slut
3. Polare med en morsa - hur vänskaper ser ut efter att ha fått barn

Lisa sa...

Okej, här då:
1. Det bästa med hästar är ju som vi alla vet...
2. Jag blir som argast på mina barn när...
3. Det här är mina tre godaste vardagsrätter

Sparkling sa...

Men åh, nu känner jag mig SÄMST som inte kommer på några roliga frågor för att alla andra har hunnit före med sånt jag tänkte fråga om (eller om det bara jag som har sjukt dålig fantasi). Men jag gillar iaf din blogg, ville bara säga det.

Fifi sa...

Det bästa med mig är...