söndag 23 februari 2014

Halloj!

Nu trodde alla att jag dog under flygningen, va? Se, det gjorde jag inte! Däremot så var det så mycket dimma att planet inte kunde landa. Det försökte alltså, och sjönk mer och mer för att ba VROOOOM lyfta igen. Dog av skräck. Vi fick ta en detour till Malmö vilket sinkade oss två timmar. Så jet set av mig att resa i över fyra timmar för att jobba tre. Aja.

Det har också varit sjukdom, fattigdom och elände som satt metaforiska käppar i blogghjulet. Ja ni vet, liffspusslä! Jag har även fastnat på en önskerubrik. Den ska handla om varför jag är ihop med min kille. Har svårt att skriva om det ämnet av någon anledning. Känns för sliskigt/romantiskt. Får lite kräks i munnen när jag ska skriva sånt. Får väl supa ned mig och ta tag i det.

Jag har haft lite feber i helgen, ont i en visdomstand, ont i halsen, snor och hosta och fan vet vad. En sorglig person. Jag tog med mig Kaja till apoteket och köpte även juice för 120 kr (rimligt). Sedan slank jag in på Tele 2 och skaffade en ny iPhone (blå 5c). Min beslöt att lägga ned i lördags morse. Funkar inte att starta den på något vis. Tur för den att jag nyss förde över bilder ... Nu måste jag installera tusen appar igen, suck, samt betala 175 kr mer i månaden i 2 maderfakking år.

Inga kommentarer: