fredag 14 mars 2014

Excellent parenting today!

Idag var en sådan där dag då jag har undrat om det var en så bra idé att skaffa barn egentligen. Skrik, bråk och olika villkor som Kaja hittar på. Väldigt slabbiga måltider. Nu sitter jag på balkongen och njuter i vårsolen, så har min kille en äcklig bumpsamling som ligger och stinker så inte ens det kan jag njuta av. Verkligen vidrig stank. I en trasig glaslykta=mycket barnvänligt. 

Ilon somnade själv. Hon bara skrek så jag blev irriterad och gick från vagnen för att fixa något så sov hon när jag kom tillbaka. Happ. Kaja försöker med bara en saga till/bygg en koja av täcket/jag vill ha en tutt till/sjung för mig, så jag gick därifrån också. Hon har tid på en vårdcentral i stan 16:15 så det vore bra om hon sov innan. Har lovat henne en ny Schleich-häst om hon gapar för läkaren ... 

Inga kommentarer: